Όροι λειτουργίας

Όροι λειτουργίας της κλινικής:
Η κλινική δέχεται περιστατικά, μόνο κατόπιν ραντεβού, καθημερινά από τις  10:30 έως τις 14:00 και από τις 18:30 έως τις 21:00. Τις μεσημβρινές ώρες μεταξύ 14:00 και 18:30, μπορείτε να καλείτε την γραμματεία για να κλείνετε ραντεβού. Τις βραδυνές ώρες μεταξύ 21:00 και 01:00, μπορείτε να καλείτε στην κλινική για ραντεβού όταν έχετε επείγοντα βραδινά περιστατικά. Σε περίπτωση επείγοντος περιστατικού κατά τις ώρες λειτουργίας της κλινικής, πρέπει πάντα να προηγείται μια κλήση στο τηλέφωνο της κλινικής ώστε να ενημερώνεστε για το αν υπάρχει δυνατότητα άμεσης εξυπηρέτησης. Αυτό απαιτείται διότι σε μια κλινική δεύτερης γνώμης τα επείγοντα και τα σοβαρά περιστατικά έρχονται με μεγαλύτερη συχνότητα και αν εκείνη την στιγμή οι ιατροί είναι απασχολημένοι με άλλο σοβαρό περιστατικό ή χειρουργείο, θα σας παραπέμψουν στο κοντινότερο σε εσάς κτηνιατρείο ή κλινική. Δεν αναλαμβάνουμε ταυτόχρονα 2 περιστατικά διότι θέλουμε να παρέχουμε στο κάθε ένα από αυτά το 100% των δυνατοτήτων μας.

Επείγοντα περιστατικά μεταξύ 21:00 με 03:00 το πρωί (Νυχτερινό πρωτόκολλο ασφαλείας):
Η κλινική δέχεται βραδινά επείγοντα περιστατικά μόνο κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και ραντεβού. Κανένα περιστατικό δεν γίνεται δεκτό κατά την νυχτερινή βάρδια αν δεν έχει προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση, από αριθμό χωρίς απόκρυψη, για λογούς ασφάλειας του προσωπικού και για διασφάλιση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών. Όλες οι τηλεφωνικές κλήσεις ηχογραφούνται. Σε περίπτωση υβριστικής ή επιθετικής συμπεριφοράς κατά την τηλεφωνική συνεννόηση το περιστατικό δεν θα γίνεται δεκτό για λόγους ασφαλείας του προσωπικού. Στο εξεταστήριο εισέρχεται μόνο ο ιδιοκτήτης (ένα άτομο) και το ασθενές ζώο. Αν στην κλινική έχουν έρθει επιπλέον άτομα από τον ιδιοκτήτη τότε περιμένουν στην αίθουσα αναμονής για λογούς ασφαλείας και αποφυγή συνωστισμού στο εξεταστήριο. Όλα τα βραδινά περιστατικά έχουν επιπλέον οικονομική επιβάρυνση στην επίσκεψη, λόγω απασχόλησης προσωπικού πέραν του κανονικού ωραρίου, με σκοπό την αντιμετώπιση επικίνδυνων για την ζωή των ζώων καταστάσεων και λόγω απασχόλησης φύλακα. Όλοι οι ιδιοκτήτες παρακαλούνται να έχουν μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα ώστε σε περίπτωση που αδυνατούν να καλύψουν άμεσα το συνολικό κόστος των υπηρεσιών, να μπορούν την αφήσουν στην κλινική και να συμπληρώσουν μια υπεύθυνη δήλωση χρεωστούμενων (ν.105). Αυτό γίνετε ώστε να διασφαλίζεται η άμεση παροχή υπηρεσιών προς όλα τα ζώα σε επείγουσες καταστάσεις και ταυτόχρονα να εξασφαλίζεται η αμοιβή των υπηρεσιών που παρέχονται με ταυτόχρονη διευκόλυνση των ιδιοκτητών του ζώου. Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με τους παραπάνω όρους η κλινική διατηρεί το δικαίωμα να σας παραπέμψει σε συναδέλφους.

Βρήκα ένα αδέσποτο ζώο. Τι κάνω;
O νόμος ορίζει ως κηδεμόνα και οικονομικά υπεύθυνο για τα αδέσποτα ζώα ενός δήμου τον ίδιο τον δήμο. Κάθε δήμος έχει υποχρέωση από τον νόμο να ορίζει πενταμελή επιτροπή διαχείρισης αδέσποτων, συνεργείο περισυλλογής αδέσποτων και σύμβαση με κτηνίατρο για παροχή υπηρεσιών (άρθρο 9 του ν. 4039/2012) http://www.odigostoupoliti.eu/nomos-42352014-zoa-sintrofias-ke-adespota/ . Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον δήμο που βρήκατε το τραυματισμένο αδέσποτο ζωάκι. Ο νόμος επίσης ορίζει ότι οι μοναδικοί υπεύθυνοι να διαχειρίζονται, να περισυλλέγουν και να περιθάλπτουν αδέσποτα ζώα είναι οι εργαζόμενοι του αντίστοιχου τμήματος του δήμου και ο συμβεβλημένος με τον δήμο κτηνίατρος, αντίστοιχα. Σε περίπτωση λοιπόν που βρείτε κάποιο ζωάκι σε κίνδυνο θα πρέπει να απευθυνθείτε στον δήμο της περιοχής όπου βρέθηκε και να ζητήσετε την δωρεάν περισυλλογή και περίθαλψη του. Αν ωστόσο η κατάσταση του ζώου είναι κρίσιμη ή εκείνη την στιγμή έχει κλείσει ο δήμος ή ο συμβεβλημένος κτηνίατρος τότε προκειμένου να σωθεί το ζώο θα απευθυνθείτε σε κοντινό ιδιώτη κτηνίατρο ή κλινική ώστε να δοθούν οι πρώτες βοήθειες.

Πρωτόκολλο προσκόμισης αδέσποτου ζώου στην κλινική μας:
Παρακαλώ, αρχικά διαβάστε την προηγούμενη παράγραφο (τίτλος: Βρήκα ένα αδέσποτο ζώο. Τι κάνω?). Αν ανήκετε σε μια από τις τελευταίες 3 περιπτώσεις τότε διαβάστε παρακάτω: Αρχικά θα καλέσετε την κλινική στο τηλέφωνο και θα ενημερώσετε για την κατάσταση του ζώου. Κατόπιν συνεννόησης θα κλείσετε ραντεβού ώστε να προσκομίσετε οι ίδιοι το ζώο στην κλινική. Θα χρειαστεί να έχετε μαζί σας, υποχρεωτικά, την ταυτότητα σας ώστε να γίνει καταγραφή των στοιχείων σας και του περιστατικού ενώ θα πρέπει να καλύψετε και το κόστος των υπηρεσιών, όπως διαμορφώνεται την ημέρα και την ώρα της προσκόμισης. Αν δεν έχετε το συνολικό ποσό της αμοιβής των υπηρεσιών θα χρειαστεί να υπογράψετε μια υπεύθυνη δήλωση χρωστούμενων και θα πάρετε μια απόδειξη επί πιστώσει. Επιπλέον, θα χρειαστεί να αφήσετε την ταυτότητα σας ως προσωρινό ενέχυρο τόσο σε περίπτωση χρωστούμενων όσο και στην περίπτωση νοσηλείας, προς αποφυγή περιστατικών εγκατάλειψης του ζώου στην κλινική. Όταν επαναλειτουργήσει την επόμενη μέρα ο δήμος έρχεστε σε συνεννόηση για την μεταφορά του ζώου στον συμβεβλημένο κτηνίατρο, αφού προηγουμένως το παραλάβετε με ένα σύντομο ιστορικό από εμάς. Το πρωτόκολλο προσκόμισης έχει διαμορφωθεί ώστε να διασφαλίζεται η παροχή υπηρεσιών προς όλα τα ζώα που βρίσκονται σε επείγουσες καταστάσεις και ταυτόχρονα να εξασφαλίζεται η αμοιβή των υπηρεσιών που παρέχονται και η διευκόλυνση των ανθρώπων που προσκομίζουν το ζώο. Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με τους παραπάνω όρους η κλινική διατηρεί το δικαίωμα να σας παραπέμψει σε συναδέλφους.

Πρωτόκολλο ασφαλείας του χώρου της κλινικής:
Στην κλινική λειτουργούν κάμερες ασφαλείας με καταγραφικό σύστημα (ν.2472/1997) και εργάζεται φύλακας με σκοπό την προστασία του χώρου και την αποφυγή περιστατικών εγκατάλειψης των ζώων εντός ή εκτός της κλινικής. Όλα τα περιστατικά εγκατάλειψης ή κακοποίησης ζώων καθώς και μη κόσμιες συμπεριφορές θα οδηγούν σε όλες τις προβλεπόμενες νόμιμες ενέργειες από μέρους μας.

Ευχαριστούμε

Επικοινωνια

ΑΝΟΙΚΤΑ 7 ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΜΟΝΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ
ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 21.00 ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΡΓΙΕΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ

ΠΡΙΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ

Τηλεφωνα

Σταθ:2109817030

Κιν: 6944609000

THΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ από 10:30-01:00

E-mail

info AT kmy DOT gr

Διευθυνση

Λεωφ. Ελευθερίας (Αμφιθέας) 24 και Ταξιαρχών 9, Άλιμος Αττικής, T.K. 17455

Έυκολη πρόσβαση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Τράμ:
Στάση Μαρίνα Αλίμου

Λεωφορεία:
Από Αθήνα: Ακαδημία - Βούλα (μέσω Λ.Αμφιθέας), στάση Δαβάκη
Από Πειραιά: 217 Πειραιάς - Αγ. Δημήτριος (Στάθ. Δάφνη), στάση Δαβάκη